Nyt magasin til henholdsvis mænd og kvinder

Det er efterhånden blevet lidt en guiltypleasure for mig at bruge timevis på at læse artikler på nettet. Uanset om det er tunge artikler som giver mig masser af viden, eller om det er små kalorielette skriverier, er jeg som oftest helt opslugt.
Fordi jeg læser så meget, som jeg gør, ender jeg dog også ofte med at have udtømt alle de mest gængse kilder underholdning. Euroman, Ekstrabladet, BT, MMM! og hvad der ellers er, har jeg som oftest været igennem på ganske kort tid. 
Og hvad gør jeg så? Hvad gør jeg, når jeg ikke kan få mit drug? 

Jeg starter mit eget magasin, selvfølgelig! 

Så det har jeg gjort sammen med min makker. I sidste uge satte vi gang i et herremagasin og et kvindemagasin, som vi håber ender med at blive succesfulde. Indtil nu er der ikke meget vind i sejlene, men al begyndelse er som bekendt svær. Vi gør dog alt, hvad vi kan, for at blæste vores magasiner op. Nu må fremtiden så vise, om det er noget andre end os selv har interesse i. 

Giv det eventuelt et kig og fortæl mig meget gerne hvad du synes. 

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

How to increase your chances of success on dating sites and apps

Brug af mobil under kørsel giver fremadrettet et klip i kortet

Episode 2